Mathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 30 augusti 2012 22:34

Ja ett tag sen nu igen:p men har verkligen fullt upp ;) har nog inte vart en dag sen vi fick våran prinsessa som vi bara suttit hemma, åh ja bara älskar mammalivet & våran lilla familj ❤

Har vart iväg & träffat alla mammor & barn från föräldrar gruppen, så mysigt & kul att få höra deras förlossningshistorier:) i helgen sov faktiskt lillan borta för första gången ❤ vi skulle gå ut ihop hade vi bestämt så vi åkte iväg & lämnade henne hos älsklingens moster på lördag em, ojj så jobbigt det kändes, visste ju att hon skulle ha de hur bra som helst i bli riktigt bortskämd men ni som har barn vet nog hur det är som mamma att lämna bort sitt älskade barn för första gången❤ men vi kunde koppla av under kvällen ganska bra ändå & faktiskt njuta av varandras sällskap som barnlediga ❤ har ju verkligen valt rätt man i mitt liv ❤

Annars umgås vi ofta med våra kära vänner & jag & sessan träffar ofta min kusin & hennes lilla söta tös när vi går hemma på dagarna ❤


Ja, kan ju passa på att säga att den människa som velat förstöra mellan oss sen dag ett inte har lyckats hittils och kommer inte att göra det heller med sina lögner! Eftersom att alla Mess som denna människa skrivit är sparade ifall om att vi tröttnar på att ha någon som försöker förstöra så kanske denna människa borde tänka innan dom visas för dennes nya! Skönast för både oss och denna person att bara GÅ VIDARE...Japp då fick jag sagt de me;) vi är ju trots allt lyckliga, ❤


Hepp nu får det bli sängen ❤Natti natti




                                  



    

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 augusti 2012 21:46

Riktigt pinsamt att jag inte uppdaterat nåt det sista men jag har bara inte haft tiden.... Och tänker faktiskt inte göra någon större nu heller utan bara en snabbuppdatering & slänga upp lite bilder   


Vi har ju bla flyttat till Lidköping och trivs jättebra =)))) Många vänner & att bo i stan är ju inte fel ;) Lillan bara växer så det knakar! Hon har haft väldigt ont i magen så hon har skrikit en massa men nu har hon fått börja med mjölkfri ersättning så nu mår hon sååå mycket bättre   


Vi har vart på Novelias första semester =) Falkenberg blev det med hennes fastrar & deras familjer & hennes farbröder ... Jag & älsklingen lämnade henne ca 3 timmar hos dom andra som var med för att avnjuta en god middag & en promenad vid stranden =)



Som sagt bara en snabbis så nu lite bilder!!



 


                                                                                                                


 


Nu ska jag mysa med min fina familj   

puss & kram


Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards