Mathilda

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 8 mars 2013 20:57

Denna veckan har vi inte haft en lugn stund känns det som :p men jag älskar när de e så:))


I måndags tog jag med mig min lilla skatt till badhuset å myste   Började med att plaska lite i den lilla poolen & sen vidare till varmvattnet :)


I tisdags var vi på jag & Novis på "mammaträff" men vi får nog ändra det till föräldrar träff eftersom att Stefan kommer att vara hemma med lille Harry nu så då får han ta över Annas plats när hon jobbar! Han tog så himla fina kort på barnen:) så kul att se när barnen börjar leka ihop :)


Och i onsdags träffade jag & Novelia massa andra mammor & deras Goa prinsessor :) blev lite matlagning & för oss mammor blev det skvaller;)


I Torsdags träffade vi Patricia & Vanessa, tog oss en lång & skön promenad i det sköna vädret & avslutade med en go lunch på Henrys!


Och idag har vi vart iväg i vara å träffat några i älsklingens familj! Va i lekparken med barnen & tog en fika sen:) va även & bestämde vilken hissgardin som ska sys upp till Novelias rum :) super söt!!


Så var det meningen att vi skulle ha en riktig myskväll men så ringde dom från hans jobb så han fick rycka in ;) jaja... Så nu sitter jag här med ett glas vin framför tvn, blir nog sängen tidigt idag;)


Imorgon ska vi åka till Gbg & kolla å en båt som ska renoveras upp & användas i sommar :) sen tänkte vi åka & bada med lillan :)



Hoppas ni alla får en trevlig helg:)



Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards