Mathilda

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

25+6

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 20 januari 2014 09:50

Hallå på er vänner!

Idag vaknade lilla fröken vid 7 & jag va inte riktigt redo att gå upp så hon kom in till våran säng och mööös fram till halv 8 sen åkte Pippi på ;) så vi kom inte ner försen ganska nyss :)

Jag har fruktansvärt ont i kroppen för tillfället :/ foglossning och sånt som hör graviditeten till! MYCKE värre än graviditeten med Novelia vill jag lova ! Jag har blivit sjukskriven iallafall..

Det där med att man JÄMT är kissnödig hade jag änna glömt av... För det är verkligen hela tiden, även om jag precis kissat.. Han ligger väl antagligen preciiiis på blåsan & trycker :p

Hur som helst är jag i vecka 26 (25+6) alltså 98 dagar kvar tills det är beräknat att han ska titta ut <3 känns som att det är något närmare när det bara är 2 siffror :)

Häromdagen köpte jag en söt body till bebisen <3 det står born 2014 på! Novelia hade ju en som det stog born 2012 på så det va ju bara tvunget :)

Våran lilla sötis ska jämt vara med & laga mat & baka:)

Tänk att lillskruttan har vart så här liten <3 och nu ser vi hur den här älskade ungen utvecklas & lär sig både nya saker & ord varje dag! På fredag ska vi till BVC å se hur stor tjej hon är <3

Just nu är vi i valet & kvalet om lillebror ska ha blått el grönt i sovrummet:) just nu lutar det åt grönt iallafall :) vad tycker ni??

Novelia ÄLSKAR Philadelphia ;))

Lite av veckan som gått :)
Nu är de frulletajm:))

Puss&Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards