Mathilda

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 6 januari 2014 09:44

Min mobil har ballat ur de sista, ( bl.a Sprucket glas mm) och igår blev den bara svart! Den va på men ja såg inget !

Hur som helst så tog jag in vågen i sovrummet inatt för att ha lite koll på klockan då vi har de på den.. Älsklingen åkte ju iväg till jobbet igår kväll för att komma hem på fredag kväll igen :( så jag kan inte kolla på hans mobil vad klockan är!


Hur som helst så blev ja ju överlycklig när Novelia vaknade vid 9 tiden idag:)))

Bara de att när jag kom ner så insåg ja att klockan går en timma fel å hon vaknade vid 8;)) snopet!! Jaja, nu är vi uppe & lillan springer å busar med kissarna <3 medans jag sitter i soffan & fryser... Igår hade vi fullt hus här så de blev så jäkla varmt så vi sänkte elementen bara de att vi glömde höja igen :p vi hade den sista "julaftonen" med lite lätt lunch & julklappsutdelning :) har man stor familj får man dela upp dagarna ;))

Så nu ska jag göra mig en stoor kopp kaffe innan vi tar tag i dagen :))




Gud vilken tråkig vinter vi har haft förövrigt! Dom få dagarna de har vart snö har jag jobbat så jag har inte kunnat vara ute & busa med lillan i snön.. :/

Ja ja, nu längtar vi till våren till våran lilla bebis kommer!! <3
Lånade en vagga av älsklingens syster.. Och är ju på tok för tidig men kunde ju inte låta bli att plocka ihop den.. Så mysigt att vakna upp å se vaggan brevid sängen, bara lillebror som saknas <3

Hoppas ni får en härlig dag allesammans!

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards