Mathilda

Alla inlägg under maj 2013

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 22 maj 2013 15:04

Det va inte igår jag kikade in här;) men som jag sagt förut så har man jämt nåt att göra och när man har en stund över så är det oftast inte blogga som blir prio 1;)

Herregud, om ca 3 veckor fyller våran Prinsessa 1 år! Helt sjukt vad fort tiden går, alla som har barn säger ju de, men man inser verkligen vad dom menar när man själv har de:p

Och i sommar blir vi Arentorpsbor... I 2 månader iallafall ;) brorsan och hans familj bor på kusten hela sommaren så vi får bli hus/kattvakter:)

Åå, lillan kommer bara älska att kunna vara ute så mycket!!

Vi har förövrigt antagligen hittat ett hus som kan passa oss;) men berättar inte mer försen allt är klart!

Novelia har fått en till kusin, Mirabella! Ronnys systerdotter:)

Vad har vi hunnit med mer då?? Hmm vi har träffat Patricia & Vanessa endel och vart & badat med sessorna! Dom älskar ju verkligen vatten;)

Novelia både går & springer nu, sötmajja !

När älsklingen fyllde år så va vi ute & åt, och tog en myspromenad, och stannade i parken & lekte lite med stumpan, va ju så himla härligt väder!!!

I söndags va vi ute på en tur med mc, till en början hade vi verkligen inte vädret med oss men tillslut tittade solen fram;)


Nu sitter jag & skruttan i soffan å myser lite ;) och pappi har åkt & jobbat:/

Så nu ska jag busa med den busigaste av dom alla! Så jag berättar med bilder istället ;)

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards