Mathilda

Alla inlägg under april 2013

Oj!

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 16 april 2013 14:48

Oj , nu var de länge sen igen.. Men vart ska man hitta tiden? Nu lyfte jag upp Novelia för att lägga henne i sängen & då la hon sig mot mitt bröst & jag han knappt in i hennes sovrum innan hon somnade:) så söt!

Ja vad har hänt sedan sist då?! Vi va ju & tittade till båten som vi ska fixa upp, och har även hämtat den och påbörjat projektet med att försöka rädda den;) men vi har nog insett att det inte blir någon tur med den i barnet i år.. Den har ju trots allt stått på land i 18 år så de e ju inte något litet projekt;)

Jag har ju börjat läsa engelska 6 (B) och det går ganska bra men man är rätt trött när det är dax att sätta sig med läxorna när lillan lagt sig för natten.. Första ska man röjja undan allt innan man har tid med det osv.. Men hoppas att det går bra:)

Jag & tjejerna va iväg på en spadag, började med lite träning & avslutade med bastu & bubbelpool ;)

I fredags var kimmie, Andreas å lille Benjamin här & åt 3-rätters:) bestämde att vi skulle ses snart igen, men då med barnvakt;) i lördags så jobbade jag på Stadt! Ronny va inte heller hemma så lillgrisen va med Lena några timmar:)

I söndags va vi och hälsade på några syskon till Ronny & det blev mycket bilåkande så Novelia sov väldigt mycket så hon vaknade väldigt tidigt igår & jag som jobbade sent i lördags & gick upp tidigt i söndags var helt slut så vi hade en lugn hemma dag:) jag somnade till och med brevid Novelia på eftermiddagen & de händer aldrig:p alltid så mycket annat att göra när hon sover ju;)

När älsklingen kom hem från jobbet så gick vi ut o bytte däck på ena bilen;) eller Ronny peka & jag bytte:) måste ju lära mig nån gång;)

Idag har vi träffat Patricia & Vanessa :) tog en promenad & sen tog en lunch!

Annars har lillan börjat gå nu, vinkar, dansar, säger mamma & pappa.. Det händer saker hela tiden där:)

Nä nu ska jag fixa lite innan lillan vaknar & kärleken kommer hem från jobbet <3

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards