Mathilda

Alla inlägg under december 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som är svårast att köpa till :/ Lixom vad ska man köpa?!?

Jag passar på att få in lite extra pengar genom att jobba på lite julbord... Tur vi hat våra grannar som tar barnen ibland när de krockar med tider föt mitt & ronnys jobb...

Sen ska man ju hinna umgås med barnen å handla å tusen saker till... Sen dagarna före jul ska både Novelia & Liam in till BVC...

Jaja... snart nytt år ;)

Novelia har paket kalender i år... Hon älskar att öppna paket :) sen är innehållet olika intressant... Har ett värde mellan 10-15 kr i varje paket... det mesta är köpt på ullared så fick lite mer för pengarna där ;) dock lite dyrare i nr 24 :)

Liam har blivit såå stor nu... Älskar ju bebis tiden men gud så kul det är när han förstår å är så med :)
Visserligen fortfarande krångel vid läggningen men man får inte ge sig bara. .. det går inte direkt att lägga honom i sängen å så somnar han, utan här ska de vaggas till sömns...

Skönt i såna lägen att Novelia är så lätt att lägga... ?

När vi klädde granen häromdagen va Novelia så lycklig :) så efter har hon tagit bort kulor för att kunna klä den igen ;)
Så hade vi julmusik på samtidigt så emellan så stod hon å dansade så jäkla sött!!

Novelia har börjat vakna vid 7 tiden på morgonen, men nu är det ju så mörkt ute så de är bara att hämta upp henne till våran säng så somnar hon om :) så mysigt att ligga & kramas med henne lite :)

Förra helgen va vi hos linda & Jonas & åt 3 - rätters & spela lite kort å tog ett glas vin! Supermysigt. . Då ville ju Novelia & Milicia sova i samma säng :) såå söta!

Nä, idag ska jag jobba! Ronny är hemma 12.30 å jag börjar 13.00 så nu ska jag passa på att mysa med kidsen <3

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards