Mathilda

Alla inlägg under juni 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 12 juni 2014 09:09

Ja de är verkligen fullt ös dagarna i ända;) men jag gillar när de händer saker hela tiden!:)
Och jag måste säga att de går så mycket nötte än vad jag trodde att det skulle göra :)

Nu sitter jag & Liam i soffan & myser innan Novelia vaknar & drar igång dagen ;) ska åka till kussen & hennes små töser senare.:)!

Juni är en sån riktigt kaos månad i år... Massa som fyller år, dop & 3 studenter ;) Phu!! Tur att vi ska ha dop för Liam i juli ;)

Igår va vi på första studenten, de va Sam, ronnys bror som klarat skolan ;) imorgon ska vi på nästa ;)

Vi har redan haft kalas för Novelia trots att hon inte fyller år försen på lördag för att hinna med ;) helt otroligt! Min lilla lilla tjej är redan 2 år, tiden går så jäkla fort... Och för varje dag som går så lär hon sig nya saker!!.. En bestämd dam som är liite för smart för att vara så liten xD

Och Liam är redan 8 veckor imorn !! Så himla stor har han blivit<3

Nä nu får lillan vakna, klockan är ju 9;)

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards