Mathilda

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

33 fulla veckor idag, 49 dagar kvar!

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 10 mars 2014 18:27

Ja som rubriken lyder så är det 49 dagar kvar tills bebis är beräknad att komma<3

Samtidigt som man längtar som en tok så är jag inte alls lika redo mentalt som jag va med Novelia... Antagligen för att det va de enda man fokuserade sig på då... Nu har jag ju lillan som tar uppmärksamheten;)

Hon har förövrigt börjat trotsa :/ vet ju att det hör denna åldern till men ibland är de bra jobbigt ;)

Jag & Ronny var iväg på lite relax förra helgen.. Då va lillan hemma hos min pappa sålänge :)

Ja va på ikea med kusinen häromdagen:) alltid lika kul där :))




Måste säga att bebisen i magen är så himla stark... Mycket starkare än vad Novelia va i magen... Vissa rörelser den gör, gör verkligen ont ! Och jag antar att den blir starkare å starkare & de e ju ändå 7 veckor kvar...!

Nästa gång det är mvc möte så är det dax att skriva förlossningsbrevet... Och jag vet verkligen inte vad jag ska ha med... För jag lärde mig ju vid Novelias förlossning att de blir verkligen inte som man tänkt sig ändå.. Fy fasen!!! Ju närmare förlossningen jag kommer desto mer stressad känner jag mig... Och dessvärre kan ingen lugna mig :/ och jag måste ju gå igenom de oavsett!

Jag följer iallafall kurvan jättebra så de känns ju skönt :))

Nä nu ska lillan upp i duschen & sen ja ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards