Mathilda

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 mars 2014 20:19

Nu är Ronny iväg & jobbar så jag myser med lilla stumpan <3

I tisdags va vi på utvecklingssamtal på dagis :)) och som alla föräldrar så blir man ju löjligt stolt när dom berömmer ens lilla barn !

Det går jättebra & Novelia älskar att vara på dagis <3

Hade det vart för min skull så hade jag haft henne hemma men när man ser hur hon skiner upp som en sol av att vara där så kan jag inte ta dom 2 dagarna i veckan från henne <3

Efter samtalet åkte jag till angelica för en klippning :)) så skönt när man går från frissan! Håret känns mjukt & luktar så gott ;)

Igår va jag hos optikern... Jag va helt säker på att synen blivit sämre men ja hade fel ;))

När jag satt & väntade på min tur så kände jag hur tanten brevid mig satt & studerade mig innan hon utbrister "du kommer få ena tös"

Ja det blir spännande att se om ul stämmer eller inte, enligt dom så är de ju en lillebror iaf <3

Idag har jag & lillan vart ute en sväng & lekt & då fick jag springa efter henne för att hon inte skulle springa ut på vägen... O ajjjj säger jag bara... Fogarna i fram har värkt hela dagen efter detta :/

Nä nu ska pluttan i säng :)

Puss & kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards