Mathilda

Alla inlägg under oktober 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grabben. . Dreglar som bara den & är svullen i tandköttet...

Hoppas Novelia håller sig frisk bara :) på onsdag är det dagis kort för Novelia :)

Nu har Novelia vart blöjfri på dagtid nästan 4 månader & det går super :) Ren tur att hon kissade på pottan den där första gången.. jag hade ju inte tänkt att stressa fram pott träningen men när hon själv visade Intresse för det så va de lika bra att passa på :)) så nästa sak är väl nappen då antar ja... de lär ju bli jobbigare, hon älskar ju den... Vi borde nog bli lite hårdare på att hon bara får ha den när hon sover men efter st Liam kom så blev det svårare eftersom att han har napp ;) å när han va nyfödd så hade han ett JÄTTE stort sugbehov. .. eller det sa dom när han låg inne på neonatal iallafall. .. och även om han inte har kvar lika mycket av behovet nu så har han ju vant sig.. även han älskar nappen ;)

Jag älskar verkligen bebis tiden men jag längtar ändå till Liam är runt året så barnen kan leka bättre ihop :) Han älskar ju verkligen att titta på novelia när hon leker & vill ju så gärna mer än vad han kan <3 och Novelia vill nog oxå att han ska kunna leka mer än vad han kan ; )

Veckorna går så jäkla fort nu.. Hinner inte med alls så mycket ja hade velat.. å som nu när Liam är sjuk så får man ju hålla sig hemma lixom...

men en promenad borde väl inte skada... skönt med frisk luft för lillen tänker ja ?!!

Nä nu ska Novelia bjuda på mat ; )

Puss&kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards