Mathilda

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 januari 2014 21:16

Go kväll!!

Inatt hörde jag att lillan vaknade, hon låg inne hos sig ett tag innan jag hämtade henne in till mig... Dumt kanske men jag tycker att det är så himla mysigt att ha henne hos mig.. Hon vill verkligen ligga nära & gärna kramas, så de gör mig inget när hon kommer in till oss,speciellt nu när älsklingen ligger ute & jobbar på veckorna, sålänge hon somnar i sin säng när hon lägger sig för natten... Och det gör hon galant:) hon vaknar ju inte varje natt heller ;)

Hur som helst så vaknade jag kvart i 9 å då låg lillan brevid mig & sov fortfarande.. Så istället för att gå upp så låg jag kvar å tittade på lilla skatten <3 strax efter 9 vaknade hon & de första hon gjorde va att ge mig en kram & puss å sa "heeeej"! Åååå va glad man blir <3 älskade unge!!!
Och snart har vi en till att älska & beundra <3 helt sjukt!

I helgen så har vi haft ett projekt här hemma, å de va att måla om ett skrivbord :) så i lördags när lillan hade somnat så körde vi igång, supernöjda blev vi :))

Novelia har i 2 dagar sett ut att ha ögoninfektion,( vilket även hennes kusiner har haft) så idag har vi vart hemma hela dagen! Men hon har inte haft några symptom idag så imorgon blir det dagis & jag ska till mvc :))

Novelia ligger & sover & ja tittar på 2 and a half men :)))

Ha de gött folket!

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards