Mathilda

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 26 juni 2012 18:15

  Idag är våran Prinsessa redan 12 dagar   Och jag tycker man ser hur hon utvecklas redan nu... Hon är vaken och tittar mer! Vi har verkligen bara myst våran lilla familj denna tiden =) Idag var Ronnys första dag på jobbet, kändes lite konstigt att gå upp utan honom men jag & lillan har spenderat dagen med Ann-Louise & lilla Elin - från föräldrargruppen =) Vi tog oss en promenad och sen lite kaffe! Så kul att höra hur det går för andra som har barn i samma ålder & prata förlossningar osv =)

  Novelia & Elin   


Novelia har ju även fått sig en syssling, en vecka efter hon föddes på hennes BF =) Lilla Vanessa    Så vi var & hälsade på dom häromdagen! Så underbara är dom små sötnosarna   


 

                                                  
     Vanessa & Novelia   


Vi har ju självklart haft massa besök! Sen fick även lillan den där sprutan.. Jag tyckte det var jobbigare än henne.. Hon grät inget =) Så duktig så    Då ska vi se hur det går att komma igång med vardagen när Pappa ska jobba osv... Sen blir det flytt på Måndag... Får väl se om vi får ihop flytthjälp osv :/


Nä jag ska bjuda på lite bilder nu !


                                



 

                                                  
   Vackrast i världen  


Nu är det dax för lillan att bada, det gillar hon inte:/


puss & kram







Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards