Mathilda

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Snabb uppdatering ;)

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 november 2013 11:44

Ja här har jag då inte tid att skriva speciellt mycket längre , som ni kanske märkt ;)

Men idag jobbar jag sent ikväll så, idag fick jag sova ut medans älsklingen tog lillan till dagis innan han åkte iväg;) så nu har jag en liten stund över medans jag sitter i soffan & laddar ;)

Sist jag skrev va ju innan sommaren, och mycket har hänt sedan dess!

Våran ögonsten har fyllt 1 år <3 Hade kalas i Vara på fritidsgården,

Vi har äntligen flyttat till hus, så nu bor vi på landet & lillstumpan kan springa omkring i den stora trädgården & leka <3

Medans vi fixade lite med målning osv i huset i somras så bodde vi hos min bror där vi va kattvakter medans dom njöt av västkusten ;)

Jag & honey va iväg i Gbg & kollade på gyllene tider i somras oxå:) va vi & ett jäkla gäng :))

Dagen efter va vi lagom trötta när vi fick gå upp någorlunda tidigt för att åka & hälsa på brorsan med familj på kusten :)

Jag & Sanna tog med våra sessor till mösseberg & de tyckte dom va så roligt att titta på alla djuren :)<3

Vi har vart iväg på älsklingen släktträff , jättemysigt att träffa alla igen efter 1 år ;)

Sen har man ju självklart vart iväg & badat & allt sånt som hör sommaren till ;)

Vi tjejer har haft möhippa för Jennie , sååå kul!!! Hela gänget kommer så himla bra överens :)))

Sen har skruttefia börjat dagis <3 lilla älsklingen börjar bli stor, ja tyckte de va riktigt jobbigt men när man ser glädjen i hennes ögon när vi kommer dit så ser jag ju verkligen att de va på tiden ;) jag har ju jobbat en hel del de sista så de är ju bra att vi har platsen ;))

Eftersom att vi hade möhippa för Jennie så har vi ju självklart fått gå på bröllop oxå , å dom va såå himla fina <3

Vi har skaffat två kissungar, Selma & Dixie, och våran stumpa är heelt överlycklig <3

Sen är de ju den största nyheten:

Novelia ska bli storasyster i slutet av april<3 som vi längtar!!!

Hepp nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen !
Puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards