Mathilda

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 maj 2012 18:22

Ja denna veckan har faktiskt vart lugn... Man orkar ju inte så mycket nu för tiden :P Bena vill bara vika sig ibland! Har haft endel samtal med F-kassan, verkar som att jag alltid lyckas ringa när det är som mest folk som ringer :/ Sen är det ju att det är ju olika avdelningar jag ska prata med för att ibland är det ang sjukskrivningen & ibland ang föräldrarpenningen så då ska man ju kopplas runt!


I Måndags hade vi ett par här som tittade på lägenheten så vi blev av med den =) så nu är det flytt 1 juli =) ååå vad jag längtar men det kommer att bli jobbigt när vi antingen precis fått bebisen, får bebisen eller är höggravid :/ plus att den helgen är det jordgubbensdag så jag misstänker att det är endel som inte kommer att vara intresserade av att hjälpa till utav dom som sagt att dom ska göra de... plus att det är ju konfirmation  hos en kusin 15 mil bort :/

På kvällen åkte jag iväg till Vårgårda för att vara barnvakt åt lilla sjuka Milicia...


I tisdags va det ju hur gött väder som helst så då tog jag mig en promenix på förmiddagen sen blev det till att sitta på balkongen och sola & läsa under dagen =) senare på eftermiddagen tog jag och älskling ännu en promenad med ett stopp för glass i den sköna solen =) Senare på kvällen kom Linda, Jonas & Milicia förbi på en fika =)


   

                                                  
                                           Fick mig ett uppträdande från balkongen ;)


Onsdagen var ju hur gött som helst då me så då blev det en heldag hos Linda i solen =) senare på eftermiddagen så kom även sandra så det blev grillning =) Det är ju det som är såå gött på sommarkvällar =) Dock blev det brända köttbitar men de gick allt att äta ändå =)


                  


Och Torsdagen spenderades i Lidköping med Patricia och i vanlig ordning så blev det lunch på Henrys ( vart annars lixom ;))


  Här har vi kussen som är beräknad 3 dagar efter mig =)


Igår vaknade jag full av energi så jag gick igenom massa massa papper som skulle in i pärmar, ringde några ggr till F-kassan, Tvättade massa tvätt, dammade, dammsög & skura golven & tog mig en promenad med ett stop på Ica för att handla mat och sen lagade jag mat som stod på bordet när älsklingen kom hem från jobbet =)

Och det är ju tyvärr nåt som jag har fått sota för idag =(( Har blivit påmind om varför jag är sjukskriven :/ Tog mig en promenad till mamma på förmiddan & sa grattis för hon fyller ju år idag men sen va det bara till att gå hem och inta soffan! Har haft ont & vart fruktansvärt trött idag! Men det är väl ok med sånna dagar me.. Jag är ju trots allt gravid ;)

Nu när vi gått in i maj så känns det som att det inte är så länga kvar innan våran älskling kommer   

Det är ju trots allt i juni vi får våran Prinsessa... Längtar som en tok!


  32 + 6


Nu har vi ändå gått in i vecka 34 ( 33 +2 )


Nä nu är det Lördag kväll & jag ska mysa med min kärlek   

Trevlig helg på er!


Puss & kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards