Mathilda

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Nattbebis ;)

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 31 maj 2012 11:14

Idag är en dag då jag oxå är väldigt trött! Har blivigt ganska vanligt den sista tiden:/ Vilket ioförsig inte är så konstigt! Har ju en liten bebis i magen som bestämt sig för att vara vaken nattetid, och de sägs ju att de e det den kommer vara när den föds då me :P Så vi får väl se;)

 

Vi har ju en ganska mjuk säng, precis som jag vill ha de - tills jag blev så jäkla tung & osmidig i kroppen... Bara det att man ska vända sig på nätterna är riktigt kämpigt, och då ska man upp & kissa MINST 3 ggr per natt! Så att man inte sover jättemycket är ju inte konstigt. Men när jag väl sover så är de hårt!

 

Jaja.. Jag tog ju faktiskt tag i städningen igår så jag kanske kan sitta i soffan utan ångest för att jag inte gör nåt? Kanske borde packa en flyttlåda idag så har man gjort nåt! Älsklingen är ju trots allt på jobbet och sliter....

 

Jag har ju två syskon i Skövde som fyllde år i Tisdags båda två, 3 & 7 år så jag ska dit i em för att lämna lite paket till dom =)

 

På tal om inget så känns det som att alla åker utomlands nu, blir så sugen på de me men vågar ju inte åka någonstans nu och i sommar så kommer lilltjejen vara för liten för att ta med sig ( tycker jag ) så kanske nästa år?

I år får vi nöja oss med att åka till sommarstugan på västkusten & ett par dagar i Falkenberg =)

 

     

Lite bilder från förra årets utlandsresa till Cypern , Fig Tree Bay! Underbart härligt!

 

Ne men ni får ha de så bra så höres vi =)

 

Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards