Mathilda

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 4 april 2012 20:04

 Igår fm gkorde jag faktiskt inte speciellt mycket... Väntade på att älsklingen skulle vakna så skulle vi iväg på första föräldrarkursen    Har hört att det inte ger så mycket men jag tyckte det var mycket trevligt att träffa några andra par i samma situation... Och jag kände mig iallafall något smartare än innan! Jag skulle ju höra av mig till min bm om jag ville träffa en aurorabm, men jag tror nog att jag hoppar det :p Sen var det till att skynda mig iväg till jobbet & blev allt liite sen men det hade jag förvarnat om =)

 

Idag så har jag faktiskt bara väntat på att dagen ska gå... Tagit en promenad & sen så va vi och kollade på ännu en lgh i Lidköping! Har inte riktigt bestämt oss ännu... Funderar på att säga att vi vill ha den under förutsättning att det blir helrenovering! För det behövs men vi får se... Ska ta ett snack med Honey som ligger & vilar för tillfället, han ska ju jobba inatt me   Så jäkla tråkigt!!!

 

Haha... Hittade några bilder från skoltiden.. Herregud!

 

                              Jag låter dom tala för sig själva ;)

 

Over and out... pusss  

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards