Mathilda

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 9 april 2012 22:38

Nu va det visst ett tag sen jag skrev, jag som verkligen hade tänkt att skriva VARJE dag men det visade sig att jag har lite annat att göra me   


Hmmm får nästan tänka tillbaka lite på vad som har hänt sen sist... Vi kom iallafall fram till att vi inte ville ha den där lägenheten vi var och kolla på, så vi hoppas på bättre resultat imorgon då vi ska kolla på en ny =) Om ingen hinner före då vill säga men isåfall ringer han på förmiddan =)


Jag har vart i stan med kussen Patricia, hade väl egentligen tänkt att gå på stan och kika en sväng men slutade med att vi tog en sallad på Henrys &  blev kvar där i flera timmar ;) massa bebisprat! Är så kul att ha någon som man står nära gå igenom precis samma sak som jag   


                                     


Har ju faktiskt gått in i vecka 30 nu vilket innbär att det bara är 10 veckor kvar... Känns som att det är en evighet kvar men samtidigt har ju dessa 30 veckor gått fort så då inser jag att det faktiskt inte är så länge kvar tills vi får träffa vårat lilla mirakel   

Men för att detta ska ske så måste jag ju tyvärr gå igenom en förlossning vilket jag är totalt livrädd för. Har ju blivit erbjuden att träffa en aurora barnmorska på KSS men har bestämt mig för att hoppa det. För samtidigt som jag vill ha full kontroll på vad som ska hända så vill jag inte det. Vill ha möjlighetan att kunna njuta lite av graviditeten och inte veta FÖR mycket om vad som ska hända!


I påsk åkte jag och älskling till kusten över en natt iallafall... Gjorde inte annat än bara ta det lungt & få komma bort lite =) Va ju tvungna att åka hem igen för älskling började ju jobba på söndagen :/


                           


Jag passade på att åka till Linda över dagen när honey ändå skulle jobba! Men innan jag åkte dit så åkte jag förbi Emma för att hejja på henne & Lena som hade vart ute i dagen innan men insett att kronan inte va så mycket att ha... igen! Det är ju typ bara oktoberfesten & jordgubbensdag som dm lyckas med nu för tiden :P

Hur som helst så gjorde vi lite mat & tjöta skit & på kvällen kom Gustav dit & då spelade vi lite kort, like the old days :P


var hemma 5 minuter innan älskling kom hem och vi la oss o mös i soffan o jag stenslockna :P


Idag tog vi oss en ordentlig sovmorgon =) Jag har ju sovit fruktansvärt dåligt den sista tiden så det va skönt =)

Men tyvärr så skulle kärleken jobba även idag! Så jag har storstädat & tagit mig en lång promenad... Och nu slutar han så jag sitter & väntar på att han ska komma hem    Känns som att han jobbar jämnt men han passar på att jobba lite extra nu innan bebisen kommer så han kan vara lite extra ledig i sommar =)


Imorgon efter att vi har kollat på lägenheten så blir det jobb igen efter ledigheten.. Känns både bra & dåligt! Jag jobbar gärna & får dagarna att gå lite fortare men jag är ju så jäkla trött & eftersom att jag har svårt att sova & jobbar kvällar så känns det av e klart :P


Jaja! Hoppas ni alla har haft en bra påsk =) Natti natti!!


 


Förresten, bebis har börjat hicka en massa & det är jättemysigt    Men har även börjat trycka ut armbågen eller om det är hälen i sidan av magen vilket kan vara lite obehagligt :P


   

                 28 +6                                                
                                29+4     

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards