Mathilda

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Mvc ...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 2 april 2012 22:59

Har inte hunnit / orkat skriva i helgen :P I Lördags åkte jag och kära kussen Patricia till Skövde & kikade lite, köpte inte så mycketr men va kul att kolla runt lite, va ett bra tag sen jag va där   När jag väl kom hem så skulle jag handla & laga mat så det va klart när älskling kom hem från jobbet men glömde handla laxen så det tog ju liite längre tid än vad jag hade räknat med   

Efter maten fick jag så jäkla ont i magen så ja visste fasen inte vart jag skulle ta vägen    Efter att ha legat med värmekudden ett tag så blev det bättre så då ringde jag in till förlossningen för att få prata med en barnmorska, eftersom att det va lördag så va det ju inte så lätt att få tag på min bm :P men dom sa att jag skulle avvakta eftersom att det blivit bättre... Tror det är magkatarr jag har, är så jäkla rädd & stressad inför förlossningen så det påverkar nog!

 

I Söndags var jag så otroligt trött att jag gjorde inte mycke nytta... Städade lite med sen satt jag mest i soffan faktiskt... Älskling skulle sluta jobbet kl 15 men det va ont om folk så slutade inte försen 23 så jag va riktigt uttråkad & va faktiskt för trött för att göra nåt.... Hade haft saker att göra hela veckan så jag tog mig en total vilodag =)

 

Idag fick ja gå upp i tid eftersom att jag skulle till MVC igen    Älskling hade ju jobbat sent och jobbar natt idag så jag lät han sova & tog med mig min kusin Olivia som är ledig denna veckan... Känns skönt att ha med sig nån när man går dig =) Tyvärr hade jag lågt blodtryck & järnvärde, har ju känt av de- otroligt trött & yrsel! Så det är bara att knapra tilskott :P Bebisens hjärtljud låg på 140 idag   och magen va 27 cm. Pratade lite om att jag ev ska träffa en aurora barnmorska eftersom att ja e så rädd för förlossningen... Ska höra av mig på Torsdag om hur jag vill göra!

 

       Dax att lyssna på bebisens   

 

När jag kom hem hade Ronny vaknat så vi fixade med lite papper sen åkte vi & tog en lunch =) Sen hem för lite kaffe innan jag skulle iväg & jobba! Va endel att göra idag på jobbet så nu e ja trötter...

Älskling är ju & jobbar inatt så jag ska nog ta en dusch & hoppa i sängen ...

 

En liten bild på mig å sötMilicia!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards