Mathilda

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Sikken vecka!

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 27 april 2012 23:54

I Söndags så va  jag inte allt för pigg men det va bara till att plocka iordning för att på kvällen kom Kimmie & Udèn på mat & film=)

 

I Måndags så åkte jag iväg hem till Linda en sväng på dagen =) Ewe och lilla Elliot kom dit oxå, så vi tjöta lite skit & fikade.. Annars va de lugnt! Kom hem på kvällen & möös me Honey  


Tisdagen var jag uppe tidigt, skulle först till sjukgymnasten som skrev ut en TENS-apparat till mig, sen vidare till läkaren som sjukskrev mig Maj ut :/ Känns väldigt konstigt att jag inte ska jobba på hur länge som helst nu, först sjukskriven & sen mammaledig.... Sen på eftermiddagen så var det föräldrar kurs igen, den här gången så tyckte jag inte att det gav speciellt mycket men detr är ändå kul att träffa andra i samma situation som oxå ska få sitt första barn osv. Den kvällen blev det inte mycket gjort eftersom att jag hade vart uppe hur länge som helst.

 

Onsdagen & Torsdagen blev det kvalitetsdag med Patricia   shopping stod det på schemat=) Mest till våran lilla Sessa men även en tröjja & underkläder till mig =)

 

   

Lite kläder till våran efterlängtade tjej   

 

Idag så har jag suttit i telefon med Försäkringskassan den största delen av dagen för att få reda på hur det verkar med min sjukpenning & havandeskapspenning osv, men är inte hundra på att jag får nåt=( Men vi får se, har hur som helst vart på skit dåligt humör idag pga av det. Men dom ringde upp mig & sa att dom gjort klart vad jag kommer att få i föräldrarpenning & det blev mycket bättre än vad jag hade väntat mig så det är ju bra iallafall =)

 

Klockan 17 var det dax att hämta upp Sandra för att åka till Vårgårda för att hämta upp Linda & Elin För att sedan åka vidare till Alingsås för mat & Bowling, riktigt mysigt =) Får passa på när älsklingen ändå jobbar :P

Jag kommer antagligen inte komma ur sängen imorgon pga av foglossningen men det är det värt för jag vann ;)

 

    

                 Elin & Sandra                                            

      Linda & Jag

 

    

                                                  

     Vecka 32 plus 1

 

     

 

Ne nu ska jag lägga mig i soffan & titta på tv... Älskling jobbar ju=(

 

Ha det bra allesammans! Puss

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards