Mathilda

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 4 januari 2013 10:24

Oj länge sen ja skrev! Men när lilla tjejen är vaken vill man ju spendera all tid med henne & när hon sover finns de ju så mycket att göra oftast!

Så ska inte vara långdragen denna gången heller..


Novelia växer så det knakar, nästan 7 månader:)) tänk, lika länge till så är hon över ett år!! Hon kryper & reser sig upp mot allt hon ser sötan! nyfiken som bara den, älskade unge! Längtar så till sommaren så vi kan bada med pluttan å annat kul! Hon älskar ju badhuset så hon lär väl älska att bada ute:)

Jag och älsklingen var i Gbg & julhandlade innan jul & passade på att bo på hotell & gotta oss med massa god mat & dryck<3

Jul & nyår har vart lugnt & mysigt precis som vi ville ha det.. Nyår va vi med linda , jonas , malin & linus, Dock har novisen vart sjuk så vi tolvslaget var jag så trött;)

Jag har kommit igång och jobba lite, är kul :)) kan spara på föräldrar dagarna istället:) sen kan jag ju bidra med lite mer än bara föräldrar pengen till familjen vilket känns bra även om det nu är min "lön";)

Nä nu ska jag plocka lite här för idag kommer linda hit en snabbis så vi ska fram på stan & kolla lite:)

Puss & kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards