Mathilda

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 7 januari 2013 14:17

I lördags jobbade sent & igår jobbade Ronny! Som tur var så va novis trött & sov ända till 9 :) non stop!

Så igår va jag inte så humlans pigg;) Lena va här en sväng innan honey kom hem å tjöta lite skit över en par koppar kaffe:) sen när älsklingen äntligen kom hem åt vi lite Thaimat som vi hade lagat dagen innan... Eller Ronny hade lagat;) har bestämt oss för att pröva lite nya maträtter! Blir lätt att man gör dom man kan utantill & går snabbt:) ändring!!!

Vi har börjar utsätta Novisen för mjölkprotein igen ( hon har ju vart allergisk) och jag tror det är borta:)))) så himla skönt för hennes skull... Synd om henne sen när hon blir äldre att inte kunna äta tårta & glass på kalas som alla andra barn osv :/ så nu hoppas vi att det fortsätter såhär:))

Igår stog hon utan stöd i typ 10-15 sek:) åå jag missa det!! Stog i duschen bär Ronny kom in & skulle försöka få henne att göra det igen, men de fanns så mycket annat att göra :/

Det går så himla fort nu, hon lär sig nya saker hela tiden mitt lilla hjärta!

Nä nu ska vi fixa lite här, ska nämligen iväg & lämna in ena bilen på verkstad:) ha en bra dag mina vänner!

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards