Mathilda

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 28 januari 2013 08:26

Just ni ligger vi i sängen alla tre:) jag ligger & väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan gå upp å köpa biljetter för gyllene tider i sommar:)

Vi är ett jäkla gäng som ska dra iväg :) så kommer lilla skruttan få vara hos mormor när vi är iväg:) ska bli riktigt kul!!

I fredags va vi iväg & köpte en bil ,äntligen :)). Blev en Volvo V70-06! Är riktigt nöjd faktiskt!

I Lördags va kimmie , Andreas & deras lilla Benjamin här å käka:) och på dagen var jag & Novis & tog en fika med Patricia & Vanessa på stan:)

Idag ska vi till BVC med fialotta & åka till Volvo och kolla air bagen på passagerare sidan! Vi ska nämligen ha lillan i fram har vi tänkt:) känns mycket bättre när man åker med henne själv i bilen & sen om det blir en barn nr 2 så måste vi ändå ha en i fram & en i bak:)

Nu ska jag ta en morgondrink i soffan!

Ha en bra dag alla:)

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards