Mathilda

Alla inlägg den 22 januari 2013

Bil

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 22 januari 2013 09:35

Ja nu är vi igång och tittar på bil! Våran är på verkstad & det är inte värt att laga den då hela motorn är förstörd :/

Så nu är vi ute efter en V70=) Ska bli så skönt att äntligen ha två bilar igen, blir ju så himlans låst när älsklingen jobbar & vi sitter här utan bil! Går ju buss & tåg såklart men måste säga att det är ju så mycket bekvämare med bil ;)


Lillan har ju vart lite sjuk fram och tillbaka men nu känns det som att hon är sitt rätta goa jag igen =)


Hon blev ju 7 månader den 14 Januari lilla grisen, guud vad tiden går fort!! Även om det är jättekul & mysigt så saknar jag den lilla lilla bebisen   Hon kan ju så mycket!! Kryper, ställer sig mot allt & vissa tillfällen står hon upp själv i några sekunder innan hon ramlar ner på rumpan - sötfia!!!!


Vi tittar fortfarande efter hus... Så svårt att hitta ju!


I Lördags var vi på Stellas lekland med mina syskon & Novisen!


Nu ska hon få lite gröt innan vi går ut en sväng!


puss&kram


   

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards