Mathilda

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 1 oktober 2012 09:58

Helt sjukt hur man kan längta efter att ligga där igen!! Trots att man har en helvetes smärta & känner sig fruktansvärt hjälplös så längtar jag för helt ärligt så är det de absolut häftigaste jag någonsin vart med om! Och framför allt så får man ju nåt helt underbart för det!

Antagligen så kommer jag att behöva bli påmind om allt det här när det närmar sig nästa gång jag blir gravid;)

Men min rädsla har ändrats till nåt annat mot vad det var när jag väntade Novelia! Nu är jag rädd för hur snabbt det ska gå eftersom att plattan kom i en räcer fart!!! Nu ska man ju hinna lämna Novelia någonstans osv.. Plus att ofta så går det ju ännu snabbare andra gången!!

Sen är jag även rädd för att föda i säte igen eftersom att Novelia fastnade ju med huvudet pga av att det tog sån tid att få sista värken vilket resulterade att hon inte skrek först!! Och den känslan vill jag inte vara med om igen!

Jag är fortfarande rädd för att spricka men inte om det blir så lite som med Novelia! 3 stygn! Men då vägde hon 3190 gr.. Och jag läste någonstans att 3500 är medel så då var hon ju inte jättestor :))

Ja ja, är ju inget som kommer ske imorgon så varför oroa sig för det nu;)? Syskon ska ju prinsessan få oavsett!!

Nu ska jag ta och pussa lite på henne innan det är dax för gymmet:))

Puss & kram


Sötan bara några minuter gammal <3

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards