Mathilda

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 15 oktober 2012 18:57

I helgen har det vart fullt upp!! I fredags gick jag & Novelia fram på stan och mötte upp Patricia & Vanessa för att luncha och shoppa lite arbetskläder till mig..


Sen åkte jag och Ronny för att hämta hem en hylla vi köpt:) så fick vi även hjälp av Lena & mackan :)


Så den kvällen bestod av att fixa här hemma & det blev riktigt bra!


I lördags skulle jag jobba på kvällen så Ronny gick upp med lillan på morgonen så jag fick sova ut... Och jag blev riktigt chockad när jag vaknade upp halv 12.. Men då orkade jag med kvällen oxå :))
Jag jobbade för första gången på ett halvår :) 2 månaders sjukskrivning och sen 4 månaders mammaledighet :) va på Stadt & de gick riktigt bra:)


Igår så åkte vi på en liten familjetripp till Skövdes badhus :) Novelia älskade att bada


Och eftersom pappa bor i Skövde så passade vi på att ta en fika där...


Sen på hemvägen stannade vi hos ronnys kusin Ida för att hämta upp lite saker till Novelia:) jättebra leksaker som hon älskar !!!


Inatt så sov lillan i sitt eget rum för första gången :) det gick jättebra:) brukar låta henne sova där inne på dagarna bara annars men så fick vi en baby vakt av Ida så då använde vi den:) hon somnade vid 20 och vaknade vid 7 imorse , då fick hon komma in till oss och äta så somnade vi om... Sen vaknade vi kvart över 11.. Helt otroligt vad hon sover ;)


Idag har farmor & Sven vart här på kaffe och sen åkte våran lilla familj till jula för att handla lite:)


Nu har lillan precis badat så strax ska hon få lite gröt innan det är dax för att nana för henne!


XoXo ;)



Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards