Mathilda

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 28 oktober 2012 21:59

Jag har kommit på att jag inte kan sova när det är fullmåne.... Om jag sett det!!

Alltså sålänge jag inte vet om det går det bra, så med andra ord kommer jag väl inte kunna sova inatt! Tittade ut genom fönstret så jag ett riktigt rund & stark måne.. Jaja..

Natti natti

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 28 oktober 2012 14:05

Jag funderade lite på vad man ska änvända för blöjor på stumpan...

Att det ska vara libero el pampers var vi överens om redan från början.. Visst man använda dom billigare varianterna men det resulterar ju bara i att man får byta mer blöjor än vad man redan gör :p

Vi har iallafall använt libero hela tiden tills häromdagen när hennes stl var slut då då provade vi pampers... Och jag tycker verkligen att blöjorna luktar så illa så fort hon har kissat så trodde ju nästan att det var hon först:p

Så för oss blir vinnaren : libero !!

Vad använder ni??

Puss & Kram


Idag åt lillan upp hela skålen med gröt för första gången:)

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards