Mathilda

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 oktober 2012 21:04

Nu är verkligen hösten här!!! Oftast brukar jag tycka att det är grått & tråkigt men det har ju vart så himla fint väder de senaste dagarna så man fylls ju av energi och blir så glad ;))

Idag vaknade jag halv 6 , men lillan vaknade inte försen halv 7..

Hur skönt jag än tycker det är att sova ut på morgonen så är det ganska skönt att komma upp i tid & ta tag i dagen uran att behöva stressa :)!

Hur som helst så kom ju honey hem strax efter 7 tiden från jobbet så vi hann prata lite innan han gick & la sig sen fixade jag här hemma lite innan jag & Lena gick iväg för att prata med bemannings poolen !! Jag har nämligen bestämt mig för att hoppa in lite extra på förskolor som timvikarie i Lidköpings kommun:)

Det ska bli riktigt kul!! Jag älskar verkligen att vara hemma med Novelia mer än nåt annat, och jobbar jag lite extra emellanåt så kan jag ju faktiskt vara hemma längre och spara lite på dagarna:) det blir ju inte jättemycket jobb så jag hinner allt med min lilla prinsessa <3

Sedan gick vi till Ekman på lite kaffe:) så det blev en ordentligt lång höst promenad <3

Hon hade köpt lite kläder till pluttan <3 så fina!!

Ikväll har vi lagat lite mat & tagit en dusch med sötnosen <3 nu sover hon & vi ska slå på en film:)

Trevlig helg på er!!

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards