Mathilda

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 6 oktober 2012 18:43

Idag har älsklingen vart iväg med en kompis & kollat på mc igen! Så då har jag passat på att tvätta och storstäda här hemma:)

Sen är det ju så himla fint väder så det fick bli en riktigt lång promenad med sessan!

Nu ligger vi i soffan & myser jag & Novelia & väntar på pappi som ska göra våfflor hoppas jag ;)

Puss&Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 6 oktober 2012 08:03

Ligger här i sängen & tittar på vår lilla tjattermaja!! Som för övrigt suger på tummen :/ huur sött som helst men jag har ju försökt att hon inte så göra det!!

Endel kanske har tyckt att jag gjort fel med att verkligen kämpa för att hon ska ta nappen ( som hon nu älskar ) men det gjorde jag av två anledningar!

Nr 1 var för just detta med tummen , när dom blir äldre & det är dax att sluta med detta så är det lättare att ta bort nappen , kan ju inte direkt ta tummen ;)

Nr 2 är att när jag ammade fick jag sitta nästan HELA tiden med henne! Fast kanske 2 av 3 ggr bara handlade om sugbehovet!

Så därför vill jag att hon ska ha nappen :))

Have a nice day!!

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards