Mathilda

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 10 oktober 2012 15:16

Imorse ringde klockan innan Novelia hade vaknat... Det är ju typiskt att man ska upp när hon vill sova länge;) skulle ju hur som helst till BVC med lilla hjärtat!! Tog oss en promenad dit i den härliga solen :)

Novelia växer så det knakar som vanligt:) måste även säga att jag tycker verkligen om våran barnmorska och det är ju bra ;)

Efter det så fick Lena följa med mig för att titta på en hylla till hallen som jag hade sett på blocket, va ju så jäkla billigt eftersom dom bara ville bli av med den så får hoppas att den passar här i hemma i mått osv ;) smart som jag är trodde jag att det var den mindre stl men men :p ska hämta den på fredag!

Hon som skulle visa var hur som helst inte på plats när vi kom så vi tog en fika sålänge :)

Nu sitter jag i soffan, borde väl egentligen grejja lite men det har jag gjort i flera dar så tänkte passa på att inte lyfta ett finger medans skatten ligger & sover :p

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards