Mathilda

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 oktober 2012 17:05

Idag var jag iväg och gjorde cellprovtagning.. Va faktiskt nervös.. Tycker ju fortfarande att det är lite jobbigt att hoppa upp i gynstolen sen förlossningen... Men hon som gjorde prover va så lugnande & det gick jättebra:))

Nu ska lillan vila lite så jag kan pussa på honey lite innan han ska ut med jobbet ...

Så när Novelia somnar för natten sen så ska jag unna mig en godispåse och ett glas vin :) för de va länge sen!

Puss & Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 oktober 2012 09:52

God morgon mina vänner<3

Jag funderade lite på det här med blogg... Kan man skriva precis vad som helst? Endel tycker att man kanske inte kan de... Ja menar en blogg är ju till för att skriva av sig och för andra att läsa? Och passar det inte så behöver man väl inte läsa?

Nu är det inte så att någon klagat på min blogg men jag tänkte på mig själv lite... Lixom hur mycket jag än stör mig på vad endel skriver så har väl inte jag ett skit med det att göra! Så jag läser tex inte kisses blogg och många andra:) the point is: man får skriva vad man vill:) enligt mig då;)

Jaja, back to reality:) natten tills igår va fruktansvärt jobbig med Novelia :/ hon brukar ju sova 20-07, äta & somna om igen ... Men då somnade hon 21.30 vaknade 02 och sen vid 6 och vid 9 igen så igår va jag såå jäkla trött:p men inatt va allt som det skulle:) så nu ligger vi i sängen & myser:)

Vi va förresten på öppna förskolan igår med Patricia & Vanessa :) så kul att träffa andra mammor o deras knoddar:) älskling passade på att fixa lite med bilen :)

Förresten Novelia vände sig från rygg till mage för första gången härom dagen<3 såå jäkla söt!!!!

Nä nu ska det fixas lite för jag ska på cellprovtagning i em..

Ha en bra dag!

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards