Mathilda

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 15 mars 2012 22:04

Ja som jag sa tidigare idag så har vi gått 26 fulla veckor idag =) Så tänkte visa hur stor man är en kväll som denna ;)

 

   

Kvällsmagen =) Längtar som en tok till våran älskling kommer

 

Japp, då kom man hem från jobbet för en liten stund sen =) Å jag riktigt njuter av vetskapen om att jag är ledig imorgon! Även om jag har bestämt att det ska städas imorgon, om det nu inte skulle råka vara strålande sol *hoppas hoppas hoppas* !!

 

Vi har ju bokat ett 3D uldraljud framöver & jag hoppas bara att det går ihop med våra jobbtider, va inte lätt att få en tid som båda passade oss och kliniken :/ Sen är det mellan vissa veckor som det ska göras för att bli bästa resultat och eftersom det kostar en hel del så är klart att man vill ha bästa resultatet=)

 

Lägger in en bild på hur det kan se ut =)

 

Tänk att vi kan få en sån klar bild på våran älskling

 

Sitter med en sån jäkla halsbränna för tillfället men vet ju att det är värt det =)

 

Om man skulle ta & hänga upp tvätten medans jag väntar på att kärleken ska komma hem från jobbet, och kanske kika på om det kommit ut något nytt boende i Lidköping!! Hoppas verkligen det! ha de bra =)

 

             

            Lite bilder från i sommras, för er som ännu inte förstått detta ännu så längtar jag till sommaren

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 15 mars 2012 11:37

Hej å Hå!

Då sitter man här igen, bänkad framför datan igen, ska även idag iväg & jobba :/  Har verkligen vart en såndär vecka då jag absolut inte vill jobba.... Hur trött som helst hela tiden! Men jag är ju ledig imorgon så på något konstigt sätt känns detr ändå helt ok att jobba då =) Lite segt att jag inte vet försen på Fredag kväll om jag jobbar på Lördag kväll eller inte men å andra sidan så tar jag det jag får just nu =) Hoppas bara på att det blir lika fint väder imorgon som det var igår, så typiskt att vädret är huuur fint som helst när man inte e ledig :P

 

 

                                                  

  En bild från en gammal personalfest =)

 

Idag har vi gått 26 fulla veckor med lilla skatten som för tillfället har en boxningsmatch mot mig i magen ;) Och magmåttet är oförändrat sen i Måndags alltså 97 cm!

Har faktiskt trots att jag sov ganska länge idag hunnit ringa e hel del viktiga samtal idag! Bla till elbolaget eftersom att vi inte fått någon räkning denna månad -  då hade dom skickat till våran gamla adress :P vad är meningen med att ringa & ändra den om dom ändå tänker fortsätta skicka till den gamla??? jaja, hoppas den kommer rätt framöver nu =) Sen har jag fixat mitt nya bankomatkort och ringt lönekontoret eftersom att jag måste ha lite papper ifyllda av dom inför min mammapenning =) En hel djungel det där med förälldrapenningen :P

Sen har jag faktiskt ringt & ångrat ett köp på telefon hos telenor, insåg ju typ dagen efter att vi hade beställt hos dom att 3 har världens erbjudande nu: 349 kr mån, ring ,smsa, mmsa, hur mycket du vill & gratis internet uppkoppling - FAST KOSTNAD!! Hur bra som helst ju!! Så det fick det bli=) Ne nu ska jag nog ta och plocka ur diskmaskinen för att fylla den igen :P Bjuder på ett par bilder me ;)

 

         

Ladys Night =)                        Cypern                        Bröllop                 Kärlek                

 

 

Ha en bra dag kära vänner

 

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards