Mathilda

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 21 mars 2012 10:41

Halloj kära vänner!

Ja, får väl börja med en uppdatering från gårdagen =) Vi var ju som sagt iväg & kollade på lägenhet i Lidköping! Skulle egentligen kollat på tre stycken med men en hade redan hunnit försvinna så det blev bara två.. Dom går ju hur fort som helst där :P Hur som helst så den första lägenheten var en 3: som kändes så jäkla trång & vi tyckte inte om om¨rådet riktigt.. Jättesmå rum, vi kan ju inte gemföra med det vi har idag etersom vi har VÄLDIGT stora rum men vi vill iallafall inte känna oss instängda! Vi övervägde den en liten stund iallafall.....tills vi kom till den andra lägenheten, en 5:a som inte hade jättestora rum men det var ändå en MYCKET luftigare lägenhet med en jättebalkong!

Så vi kom inte mer än ut i bilen & åkte vidare till kontoret för att lämna en anmälan på den lägenheten =) På det stället är det nämligen först till kvarn sålänge ekonomin är godkänd & inga anmärkninga osv.

Så vi åkte därifrån och hoppades på det bästa!

 

Jag åkte vidare till jobbet igår som va ganska seg dag pga av att jag hade jäkla ont i ryggen igår - det går verkligen upp & ner, vissa dagar känner jag inget medans vissa vet jag inte om jag ska stå, sitta eller ligga:/ Igår va en sån dag! Men när jag kom hem hade älskling även denna kväll & gjort sådär frasigt goda våfflor <3 Fick inte gjort så mycket mer denna dag så de fick bli sängen =)

 

Idag vaknade jag inte allt för tidigt, gick direkt gjorde jag inte heller, började ju med mys med bebis ;)

Fick hur som helst ta mig upp, fick ett samtal från han med lägenheten! Vi var godkända osv men tyvärr hann det ett par före oss =( Men vi finns kvar där i kön i tre månader iallafall =) Men han frågade om vi var intresserade av en trea på tredje vån som skulle helrenoveras, låter ju hur bra som helst men... flytt 1 maj & tredje vån! 2 mån med dubbla hyror funkar inte :/

 

Ne nu får jag kolla om jag hittar lite andra lägenheter! Bjuder på några bilder från en gammal midsommar i smögen när vi bodde i bilen!

 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards