Mathilda

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 16 mars 2012 23:14

Tog mig en promenix i eftermiddags för att få lite luft... Och jag vet inte men tror att jag får sammandragningar när jag anstränger mig för mycket??? Vet ju att det är normalt under graviditeten me ändå :P

Anyway, när jag kom hem var det bara att skriva ner en inköpslista för det skulle tydligen bli film & mat hos Linda, Jonas & Milicia ikväll =) Var faktiskt ett tag sen  vi gjorde de ! Så det fick bli en goer köttfärslimpa & framför allt kokta morötter som jag tjötat om de 2 sista veckorna ;)

 

     26 + 1 plus ett par andra bilder =)    Linda & Jonas!

   Jag & Milicia!

    

                    Jag!                                              
                             Jag & Honey <3                

    Milicia!

 

Ringde på lite lägenheter i Lidköping idag me så vi ska på några visningar på Tisdag =) spännande!! Bara det att några utav dom va lite förtidig inflyttning , gämfört med vad vi har för uppsägningstis :/ Så om det skulle vara någon som ev är intresserad av att flytta in tidigt så kan ni gärna höra av er =) Vi har nu en 3:a på 111kvm, andra våning med balkong! Hiss finns, nytt badrum & nya tapeter =) 6950 kr Varmhyra!

 

Hepp nu ska vi gosa ner oss i soffan & ta det lungt! Är ju trots allt en kväll med jobb imorgon :P

 

Natti Natti

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 16 mars 2012 09:56

Go mojjon ;)

Sitter i soffan & njuter av ledigheten =) Ja förutom att jag hade en så jäkla mardröm inatt om att Ronny gjorde saker som inte är ok! Och när jag vaknade så fick jag riktigt tänka till om det var sant eller inte ;P Jag var nästan fortfarande arg på honom när jag vaknade, men det tog inte länge försen jag insåg att nåt sånt kommer aldrig hända! Undrar bara varför man drömmer sånt? Det sägs ju att drömmar har med något helt annat att göra in real life? Separationsångest? Ne ja vet inte.. Jaja! Han är min iallafall =)

 

 

<3 Du & jag <3 Nu & föralltid <3 


 

Har lämnat lite intresseanmälningar på AB bostäder i Lidköping =) En 4:a, vet dock inte om det är hiss och eftersom att det är på 3:e våning så vill vi gärna ha det med barnvagn osv =) Sen på ett parhus, problemet är att det är typ en mil utanför Lidköping så jag vet inte riktigt om det är nåt för oss men vi kan ju alltid ångra oss om det skulle vara så =) Sen ska vi ringa på några lägengeter som va i NLT, Ronny kom hem med dem igår natt efter jobbet, ett utklipp från NLT och minns inte jag fel så kommer dom på Mån, Ons & Fre vilket innebär att det måste kommit i Onsdags & då tror jag ju att det är försent :P men man kan ju alltid ringa =)

 

Juste, vi köpte en skötväska härondan som jag är göörnöjder me =) En svart som är lite hårdare, som har ett sidofack för termos & ett sidofack för nappflaska så det håller värmen lite grann =)

 

 

Baby Travel To Go heter den =)

 

Dax att ta tag i denna dagen kanske =) puss hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards