Mathilda

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 20 mars 2012 09:31

Tjenare=)

Sitter här med min morrondrink & tar det lungt innan jag går in & väcker Honey! Igår kväll jobbade ju jag men när jag kom hem fick det bli lite våffelmys här hemma =) Så gött,riktgigt frasiga va dom!!

Sen hade jag bestämt mig fär att vänta tills klockan blev 00.00 & gå in på skatteverkets hemsida för att kolla skattebeskedet eftersom att jag läst där tidigre att man man kolla det fr.om 20 Mars! Meen typiskt nog hade dom öppettider på den tjänsten & öppnade inte försen kl 07.00 idag och så länge tänkte jag ju inte sitta vaken :/ Så tänkte ta det idag istället =) Men kunde inte se de ändå:/

Jag vaknade tidigt idag av min nästäppa ( ännu en biverkning av graviditeten) :P Men har faktiskt vart beroende av nässpray tidigare så är lite försiktig med det, har dock sagt till mig själv att jag får använda det när det närmar sig förlossningen eftersom att sömn är nog viktigt att få då har jag fått för mig! Sen även under förlossningen sägs det ju att andningen är den absolut största "bedövningen" & då kan jag ge mig själv godkännande till nässpray!

 

Får nog ta & väcka min Honey nu, ska ju iväg och kolla på några lägenheter idag innan jag ska jobba! Så håll tummarna för oss nu =)

 

Har inte några intressanta kort från helgen så bjuder på två stycken på mig :P

 

   

 

Hej då på er alla Sötnosar <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards