Mathilda

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 17 mars 2012 22:58

Äntligen hemma från jobbet!! =)  Idag har vart så lite att göra på jobbet vilket innebär att det känns som varje minut är en timme lång, bara tittar på klockan hela tiden som typ står still:P Jaja, va ju sjuk i Måndags från jobbet så fick väl ta igen dom timmarna =) Hur som helst, har faktiskt inte gjort så mycket idag förutom jobbat. Var hemma hos Ted & Jeanette på förmiddagen & tog en kaffe med Honey!

Vi tänkte göra så lätt mat som möjligt idag eftersom att jag skulle iväg & jobba, så vi skulle göra korv & makaroner, simpelt, men det fanns inga makaroner hemma så vi åkte iväg till Willy för att BARA köpa detta & kom hem med en överfylld matkasse som innehöll typ allt utom det :P Så det va bara för älsklingen att åka tillbaka!

Ja sen var det ju som sagt dax för mig att jobba =) Lite tråkig eftersom att Ronny är ledig denna helgen & jobbar de 2 nästa medans jag jobbar denna & är ledig framöver på!

 

Nämnde ju igår att jag börjat få lite sammandragningar, har faktiskt blivit lite värre. Det gör ju inte ont eller så än men är ju jäkla obehagligt :/Vaknade av detta inatt! Men men, är ju normalt än så länge iaf =)

 

Hepp nu kom älskling innanför dörren som är heeelt extalterad eftersom att han fixat datan med tusentals filmer på ( har vart nåt fel på ljudet) =) Så får väl ta & se en film då kanske =)

 

Lägger upp en bild med 6 veckors skillnad där jag har samma tröja så ser man verkligen skillnaden =) Sista bilden är tagen idag =)

 

 

 

Juste ja, tänkte bara tipsa alla gravida om att gå in på babybox.se & anmäl er att ni är gravida så för ni en gratis babybox med lite prover & en jättebra blöjhink som ni får hämta ut på babyproffsen =)

 

Natti natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards