Mathilda

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 22 mars 2012 10:37

Kan ju börja med att jag kom hem lite sent igår från jobbet eftersom jobbarkompisen missade tåget :P Så man får ju vara lite snäll å ställa upp å köra hem henne till Alingsås =) Men när jag väl kom hem så hade älskling beställt en pryl som man kan lyssna på bebisens hjärta med <3 Gull <3

 

                                    

 

Ligger för tillfället & ser hur magen rör sig men det sägs ju att dom kommer sova mer & mer & röra sig mindra & mindre framöver så då känns det ju skönt att kunna lugna sig genom att höra hjärtljuden! Ska alltså inte överkonsumeras ;)

 

Och som rubriken lyder så har jag deklarerat =) Så nu finns det två anledningar att längta till sommaren - skattepengarna och att våran älskade bebis kommer <3 Fick dock inte tillbaka lika mycket som förra året men har ju bytt arbetsgivare & min förra drog väldigt mycket i skatt :P Och älsklingen att räknat med att inte få tillbaka nåt men fick sig en väldigt glad överraskning =) Så detta kommer bra ! Ne nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch & försöka utnyttja det fina vädret innan det är dax för veckans sista arbetsdag =)

 

Puss & Kram på er!

 

   <3 Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards