Mathilda

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Oj, visst ett tag sen jag skrev :P

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 29 mars 2012 22:50

Hej kära vänner!

Har faktiskt haft fullt upp hela veckan så jag har inte hunnit uppdatera er :/ men nu e ja här   I Söndagskväll så hade jag fruktansvärt svårt att sova så det fick faktiskt bli en lång sovmorgon på Måndagen =) Sen så gjorde jag några ärenden i Vara sen var det bara att åka iväg till jobbet :P Fick ett brev om att min älskade mobil hade kommit men att den gick inte att hämta försen efter 4 så den fick jag vänta med till nästa dag   

 

Tisdagen fick jag gå upp tidigt eftersom att det va en del som skulle hinna göras innan jag skulle jobba, fick hoppa in tidigare den dagen... Åkte självklart iväg för att hämta min efterlängtade mobiiiil!! Sen vidare till Statoil för att tvätta bilen & städa innuti me, självklart fick jag med Honey på det me ;) Vi hann allt med en fika på bagarn innan det var dax för mig att bege mig iväg till jobbet =) När jag kom hem fick jag denna kväll som många andra våfflor =)

 

                                  

 

                                                  

             Äntligen här!!

 

Onsdagen ringde klockan i tid då me.. Det va bara att hoppa in i duschen för att sedan åka iväg & besiktiga den lilla pärlan =) Och den klara sig hur fint som helst ;) Sen vidare till jobbet för att börja tidigare även denna dag... Sen kommer det gäster EN minut innan stägning och beställer fast att dom vet när köket stänger! Så irriterande!


 Så är vi framme vid idag ;) Idag gick vi upp ganska tidigt, vi skulle ju till Göteborg på 3d ultraljud =) Vi hade ju gått & väntat på detta huur länge som helst... Så det blev en våffelfrulle - har blivit besatt av våfflor om ni inte insett de:P, sen iväg! När vi väl kom till GBG så insåg vi att GPS:en inte var uppdaterad & vi började få ont om tid efter att ha yrat omkring där hur länge som helst så sa jag till Älsklingen att stanna vid en Statoil och be om vägbeskrivning men han kom tillbaka och sa att han valde ett annat alternativ - beställt en taxi ;)

Så när Taxin kom hoppade vi inte in i den utan vi ville ju bara att han skulle köra framför & visa vägen ;) Jaja!


    Våran lilla Taxi!


När vi kom dit precis i tid så sprang jag in medans Älskling skulle försöka hitta en parkering, så jag fyllde i lite papper innan han kom in sen var det dax!

Så med våran otur så låg navelsträngen framför det lilla ansiktet så vi såg typ inget i 3d kvaliten =( Men vi fick fina 2d bilder iallafall =) Hade ju inte fått se någon profilbild på våran Goding på förra ultraljudet eftersom att hon gömde hela huvudet   Men vi fick se hur hjärtat bultade och att det finns inga tvivel på att det är en liten flicka & när hon förklarade hur vi skulle se det så såg ju även vi det   


   

          Som ni ser så blir det bättre i 2d                   En 3d bild där den lilla armen skymmer det mesta   

                                                  

                                                  
            Vecka 28 +0


Tänkte slänga upp en video med men har inte fått in den på datan än, så ska försöka fixa det i dagarna =)

Fick bli en lunch på Stures i Alingsås på hemvägen & en snabbis förbi Linda för en kaffe & visa bilderna innan jag skulle iväg & jobba!


Ne nu måste jag slänga i mig en matbit & sen hoppa i säng! För imorgon ska det mysas med kusinen! Ska dit tidigt på frulle sen får det bli en sväng på stan   


Puss & Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 februari 2015 08:18

Ja jösses så tiden går! Känns som att man knappt hinner vakna på morgonen innan det är dax att gå å lägga sig igen ;) å här har vi ändå vart uppe sedan kvart över 6 :)) å det är ju inte alltid så kul att vakna då men barnen är så trötta på kvällen så...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 5 december 2014 09:02

God morgon på er! Att det ska vara sån jäkla stress inför Jul... Det ska ju egentligen vara en såndär mysig tid... eller det är de väl men innan, puh säger jag bara. .. Alla julklappar ska inhandlas, hat visserligen inte jättemånga kvar men dom som ä...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 13 oktober 2014 11:18

Mmm Liam är sjuk... Näsan rinner & han är vaken på nätterna.. :( eller jag hoppas att det är därför han sover så oroligt.. Han som sovit så bra på nätterna annars... så idag är jag mindre pigg kan jag lova... tror även att det är tänder på G för grab...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 24 september 2014 10:33

I två nätter så har Liam sovit insinuerar egen säng HELA natten :)) igår natt fick jag bara gå upp & ge honom nappen men inatt har jag inte vart uppe nån gång :)) känns gött! Han har annars vaknat till på natten & då har jag hämtat in honom till våra...

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2014 13:29

Här har vi sjukstugaa. .. nästan är de totalstopp i halsen & öronen värker & hostar konstant ? Lillen är hela 5 månader idag, jösses så fort de går.. han har dock blivit lite gnällig men misstänker att det är tänder som är på gång:) novelia är e...

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards