Mathilda

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 4 september 2012 20:20

Ja nu har gummsan lagt sig för natten så nu ska jag & kärleken äta en sallad & sen ta oss en varm dusch för att sedan hoppa i säng<3 love<3

Puss & Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 4 september 2012 15:58

Idag är jag inte stark så jag är hemma hos min moster & kusin för tillfället & ligger i soffan medans Olivia har lillan! Olivia har lagat mat oxå & jag inget nyttigt alls! Men är man sjuk så är man! Lite tråkigt när man äntligen kommit igång med att gå till gymmet igen så blir man sjuk, men det får bli nya tag om några dagar :)

Nu ska jag vila ögonlocken lite;)
Puss&Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 4 september 2012 08:15

Ja igår kväll va jag inte stark :/ hostade som fasen, yr & hade feber :( sen vaknade lillan imorse , kan hon vart 4 kanske? Hur som helst fanns det ingen som helst kraft att ta mig ur sängen så älsklingen tog henne :)

Och nu ligger jag i sängen hostandes med en täpt näsa.. Är ju alltid värst på morgon & kväll så hoppas att det känns bättre sen, ska ju trots allt ta
hand om vårat lilla hjärta ..

Puss & kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards