Mathilda

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 8 september 2012 17:21

Imorse hörde jag Novelia "gny" klockan 6 så då fick hon nappen & somnade om å vaknade halv 9 igen:) så idag har vi vart på kalas i vara hon kussen:) blev tacos & lite fika!

Nu är vi påväg hem å jag ska fixa mig för att sedan gå iväg till kussen för en girls night out - jag Patricia & Petronella <3 lillan stannar hemma med sin pappa<3

Puss & Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 8 september 2012 00:06

Idag vaknade jag av att lilla grodan log i sin säng & pratade & skrattade för sig själv i sin säng klockan 8.. Hon e ku bara för söt den där godingen:) så då fick hon komma upp till våran säng & mysa innan det va dax för henne att äta och somna om igen ;) jag har tyvärr inte mått så bra Idag - är ju egentligen sjuk så jag borde verkligen ligga hemma & kurera mig men istället så tog vi en promenix med Patricia & hennes sessa på förmiddagen , gick även förbi Apoteket för lite kureringstabletter;)

när jag kon hem blev det en snabb lunch med älsklingen innan vi hoppade in i bilen för att Ronny skulle till Gbg med kompisen & kolla mc igen så jag & lillan hoppade av i Vga för att ha lite kvalitetstid med familjen Hulten :) blev en promenix till affären å sen gjorde vi smörgåstårta, såå gott!!

Å nu kom vi hem för en stund sen, känns så dumt att ta ner & upp lillan ur bilbarnstolen när hon egentligen somnat för natten:/ men nu ligger hon iallafall i sin säng och sover så sött det lilla miraklet <3 hon är ju det sötaste!!

Så nu ska även jag slockna lite:)

Go natt !
Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards