Mathilda

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 22 september 2012 21:50

Idag hade ju Novelia sitt dop:))

På morgonen kom min moster MariAnne & min kusin Olivia hit så gick vi iväg till Nikolai gården för att fixa alla förberedelserna:)

Vid halv ett gick vi iväg till kyrkan!! Novelias faddrar är morbror Rasmus & faster Linda!! Så det var dom två med lillan & jag & Ronny som stog där framme:)

Prästen hade lurat på mig att läsa en tackbön, phu!!

Sen läste farbror Sam några rader & Olivia sjöng, så vackert!!

Sen var det mat & tårta på nikolaigården , å lillan fick så massa fina presenter <3

Efter att alla hade åkt så var det städning & vidare hem... Linda, Jonas & milicia följde med så det blev Kinamat till kvällsmat!

Nu sitter jag & varvar ner i soffan å ska faktiskt snart lägga mig efter en lång mycket lyckad dag !!!

Tusen tack till alla er som kom & speciellt tack till er som hjälpte oss, hade aldrig klarat det utan er <3


Puss & Kram

P.s har inte så mycket bilder då Lena fick fota åt oss. Så har inte fått din än så jag lovar att slänga upp några bilder när jag får dom !!

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards