Mathilda

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 29 september 2012 21:07

Idag låg vi kvar i sängen länge:)) det är ju trots allt lördag :) efter så gick jag fram på stan & mötte upp Lena & hennes sambo & mor:) sötLena hade köpt ett par ursöta byxor & en body till pluttan <3 Goa vänner man har!! Jag passade även på att köpa en overall till lillan! Dock lite stor men har redan en hemma som hon kan börja med;)

Hon växer ju som bara den sötnosen!

Jag bara älskar att bo i stan!! Så skönt att ha så mycket i närheten :))

När jag kom hem så grejade vi lite i lillans rum med lite tavlor & liknande! Rensade även hennes garderob! Hon växer som bara den, massor av kläder som är försmå!!

Sen har vi beställt en tripp trapp stol äntligen:))) har letat som bara den men tycker att dom är så fruktansvärt dyra! Men så hittade vi en med ett någorlunda pris så då slog vi till:) vi beställde även lite grejjer från kids concept , älskar den serien! Skulle kunna köpa allt, men det är ju oxå ganska dyra grejjer så det får bli lite i taget :)) hepp , nu blir det Kvällsmys med kärleken <3

Puss & Kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 29 september 2012 10:00

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte hunnit med & när vi äntligen haft lite "ledig" tid så har jag bara velat umgås med min lilla familj <3

Nu ligger vi i sängen & har lite morgonmys! Eller Novelia somnade precis om ;)

Dom senaste nätterna har hon sovit jättebra:)! Sover hela nätterna! Från ca 20.00 - nånstans mellan 5.30 & 6.30 sen somnar hon om i några timmar:)) hon brukar ju oftast sova så men ibland blir det några nätter som hon inte vill sova speciellt mycket :p skönt att det inte är allt för ofta:))

Undrar hur man orkade när hon var nyfödd? Hon är ju bara 3,5 månad så det borde jag ju komma ihåg :pmen Man hur som helst så klarar man ju det på nåt konstigt sätt som tur är :)

Igår hade vi storstädning här hemma, vilket var väldigt behövligt!!! Så skönt när det är gjort:) men det spelar ingen roll hur mycket man städar så blir det aldrig kliniskt rent:/ med tanke på att man är hemma så mycket nu när jag är mammaledig !

Det var annat på den tiden när jag bodde helt själv! Då hade jag JÄMT rent & dammfritt hemma! Men då jobbade jag jättemycket, vilket resulterade att jag inte var hemma så mycket och "dammade" ner plus att jag städade jättemycket:))

Idag funderar jag på att ta med min lilla familj ner på stan! Men det blir nog vädret som avgör hur det blir ;)

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards