Mathilda

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 11 september 2012 15:30

Idag är båda mina älsklingar sjuka just när jag börjar bli frisk :/ lillan började igår kväll med hosta och hade väldigt svårt att komma till ro när hon skulle sova, man blir ju så jäkla blödig som förälder när man ser att sina små änglar inte mår bra :( sen imorse fortsatte hon hosta..
Vi åkte till BVC för hon skulle ju ta 3-månaders sprutan idag men det sköt vi upp en vecka... Så det blev bara en vanlig kontroll idag och hon växer så fint :))

Igår skulle vi med lena till vara för att hälsa på hennes mamma men först åkte vi till en barnläkare för att testa lillans mjölkallergi...

Hos Berit blev det mat & fika:))

Nu ligger jag hemma med lilla stumpan i soffan och väntar på att klockan ska bli 17 för då ska vi träffa prästen inför dopet :)

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards