Mathilda

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 15 september 2012 23:48

Idag har jag oxå vart sjuk men jag bara vägrade sitta inne hela dagen :/ och Ronny sov ju eftersom att han hade jobbat på natten! Jag kände att jag ville få lite färg på kroppen så jag lämnade lillan hos Lena & mackan medans jag gick iväg & sola :) när jag hämtade henne sen så bestämde vi oss för att ha en filmkväll då båda våra män jobbar inatt :) men dom skulle iväg nu & jag skulle fram på stan så vi bestämde oss för att höras senare :))

På stan träffade vi Carro & Jenny så det fick bli en lunch på Henrys :))

Sen på eftermiddagen så gick vi hem för min pappa & bror skulle komma lagom till att älsklingen vaknade :)
Blev lite kaffe & fika :))

Jag & lillan tog oss en dusch innan lena kom <3 så mysigt <3

Så nu ikväll har vi tittat på 2 st Liza Marklund filmer ätit tacos & snackat skit :)) alltid lika trevligt!

Nu ska jag hoppa i säng så natti natti på er :))

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards