Mathilda

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 19 september 2012 21:50

Jag nu har den ju äntligen kommit ut:) jag är lite besviken men älsklingen är överlycklig, han är ju visserligen lite mer intresserad av av sånt här än mig ;)

Inatt sov Novelia hela natten fram till kl 7 åt å somnade igen ;)) sen vaknade jag å honey runt 10 igen å då sov hon fortfarande en liten stund;) men när hon vaknade va hon på underbart humör & skrattade hon hur mycket som helst, sååå söt!!

Hon är alltid på bra humör när hon vaknar utvilad efter nattens sömn <3

Idag så har jag vart iväg & solstånd förmiddagen sen kom jag hem så åt vi lite frulle innan jag gick iväg till frissan och blev lite ompysslad :) så bra salong!!! När man schamponeras så sitter man i en massagestol å njuter :) lovely!!

När jag kom hem åkte vi iväg till ICA för att handla lite inför lillans dop!

Så skönt när älsklingen är ledig så man får gjort lite :)

På kvällen har vi lagat mat & grejat & donat lite här hemma!

Imorgon ska vi åka till vara, jag ska på efterkontroll på mvc & älsklingen ska klippa sig!

Anledningen till att jag går på efterkontroll i vara är för att jag gick ju på mvc där så det kan ju vara kul att oxå avsluta hos henne :))

Nu ska jag dyka in i älsklingens famn & pussas lite <3

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards