Mathilda

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 6 september 2012 23:02

Har hoppat i säng & ligger & väntar på att honey ska bli klar & krypa ner här brevid mig <3

Är för tillfället så trött att ögonen rinner på mig :p vet inte om jag börjar bli sjuk igen:/ typ vart frisk i en dag så det är ju lite segt är klart :p men inatt får det nog bli Ronny som tar stumpan om hon skulle få för sig att vakna ;)

När vi kom hem förut så blev det till att rulla köttbullar, va ju super hungrig så det satt fint de ;)

Hepp de är en dag imorn me!!
Natti natti <3

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 6 september 2012 17:13

Nu är vi påväg hem från grebban:) va mysigt att komma iväg på en liten roadtripp <3 hennes ungar är ju bara för Goa:) åkte ca 9.30 imorse stannade & köpte kaffe för att vakna till liv, sen blev det en lunch ute för att åka vidare till Paulina för ännu mer kaffe & tjöt :) idag har jag känt mig riktigt trött så även om det vart kul så ska det faktiskt bli skönt att komma hem & varva ner lite :)) å ha lite myys med kärleken <3

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards