Mathilda

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 18 september 2012 16:54

Idag vaknade vi tidigt!! Älsklingens klocka ringde vid 7 trots hans lediga dag:p han skulle till tandläkaren!! Så himla tråkiga utgifter! Jag har ju tandförsäkring som tur e:) känns inte så mycket om man bara betalar 40 kr i månaden istället för vad det nu kostar:)

När älskling kom hem igen så fixade vi lite här hemma innan det var dax att ge sig iväg till BVC för spruta på våran lilla guldklimp <3 jag tyckte det va riktigt jobbigt att höra hur hon skrek av smärta :'( jag var inte långt ifrån gråten! Men när båda sprutorna var tagna så fick jag vagga henne & pussa lite på henne i min famn så somnade hon så gott <3 lilla hjärtat:)

När vi kom hem passade jag på att ta en kaffe på stan med Patricia innan jag gick hem & lagade mat !!

Nu sitter ja i soffan & myser med våran sovande prinsessa <3

Puss & Kram

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards