Mathilda

Alla inlägg under september 2012

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 3 september 2012 14:19

Sitter nu med Patricia & våra prinsessor och ska käka lite lunch ? har vart på en långpromenad och kikat in lite dagis i stan ;) sen har vi vart på babymassage & lillan tyckte faktiskt om de? puss & kram

Av Mathilda Alfredsson Mogart - 3 september 2012 08:18

Ja inatt har våran lilla sessa sovit nästan 11 timmar ❤ det hör inte till vanligheterna!! Hon brukar dock sova väldigt bra (ca 9 timmar ) men hon lägger ju sig alltid mellan 20-21 på kvällen så då brukar hon ju vakna mellan 5-6 & ligga vaken en stund & sen somna igen ❤

idag vaknade hon vid 7:30 & va inte så sugen på att somna om igen , vilket inte är så konstigt ❤Känns så skönt att hon blivit så duktig! Med tanke på att när jag ammade så fick jag mata henne hela tiden, men hade ju inte tillräckligt med mat så inte så konstigt;)


Så nu ligger vi i sängen & myser, även älsklingen som är sjuk idag :( jag är oxå lite sjuk, hostar och har lite ont i halsen :/ vi får hoppas att lilla grisungen klarar sig!I helgen va vi på en liten minisemester med honeys släkt, vilket är väldigt många & då var inte ens hälften där:p men det är redan bestämt datum inför nästa år så då kan förhoppningsvis mer vara med:) hur som helst så blev det grillning & lite öl & vin till de:) så bodde vi i små stugor över natten :)Ne nu ska jag fortsätta morgonmyset med mina fina❤ för sen ska vi träffa Patricia & Vanessa för en promenad & kolla vart dagiset som vi tänkt att ha lillan på när hon väl ska börja =)


Puss&Kram


 

Presentation


Mitt namn är Mathilda & bloggar lite om min vardag tillsammas med min älskade sambo & våran underbara Dotter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards